tag:blogger.com,1999:blog-3672124327518218256.post1813262345297501790..comments2020-07-19T23:42:50.488+02:00Comments on Bloggen Ulrik Jönsson & Ulrix: Föreningen Företagarna ur tiden?inmymindhttp://www.blogger.com/profile/15728832697948942849noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3672124327518218256.post-28748350216531855492013-01-09T07:13:25.480+01:002013-01-09T07:13:25.480+01:00Min reflektion på din kommentar är.
- Du skriver ...Min reflektion på din kommentar är.<br /><br />- Du skriver Många medlemmar! Hur många medlemmar (andel) efterfrågar tryckt matrikel<br />- Du skriver Mervärde! Det mervärdet är iallafall inget som ökar över tiden. Det största mervärdet är med all säkerhet hos Lokaldelen som med näbbar och klor försöker driva sin verksamhet med vinst.inmymindhttps://www.blogger.com/profile/15728832697948942849noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3672124327518218256.post-47347541265794117302013-01-08T11:21:06.548+01:002013-01-08T11:21:06.548+01:00Hej Ulrik!
Tack för din kommentar. Jag kan förstå...Hej Ulrik!<br /><br />Tack för din kommentar. Jag kan förstå din fråga i detta digitala tidevarv. Dock är det så att den tryckta katalogen är dels ett komplement till den digitala nätverkskatalogen, som finns på Företagarnas webb och via vår app och dels en av många medlemmar efterfrågad produkt. <br /><br />Matrikeln är en del av ett större samarbete som Företagarna har med Lokaldelen. Ett samarbete som under lång tid skapat mervärde för såväl organinsationen som våra medlemmar.<br /><br />Hälsningar<br /><br />Magnus N:son Engelbäck<br />regionchef, Företagarna<br />Magnus N:son Engelbäckhttp://www.foretagarna.se/Regioner/Syd/noreply@blogger.com